Στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς τα εγχωρίως παραγόμενα προϊόντα, κυρίως τρόφιμα, με βασικό κίνητρο αυτής της επιλογής τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας και την καταπολέμηση της ανεργίας παρατηρείται τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με έρευνα για τα ελληνικά προϊόντα, που παρουσιάζει σήμερα η «Καθημερινή». Το 93% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα συνεχίζει να αγοράζει ελληνικά προϊόντα και στο μέλλον. Ποσοστό 83,37% πιστεύει ότι όταν αγοράζει τα ελληνικά προϊόντα στηρίζει την ελληνική οικονομία και το 80,33% θεωρεί ότι συμβάλλει στη μείωση της ανεργίας. Οι επιχειρήσεις, τα τμήματα μάρκετινγκ και οι διαφημιστές επέδειξαν γρήγορα αντανακλαστικά και φρόντισαν να αξιοποιήσουν εγκαίρως τη στροφή των καταναλωτών προς τα εγχωρίως παραγόμενα προϊόντα, τονίζοντας την ελληνικότητά τους με διαφορά σλόγκαν. Την ίδια στιγμή, μεγάλοι πολυεθνικοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται εδώ και χρόνια στη χώρα μας όχι μόνο δεν αποχωρούν, αλλά μεταφέρουν επί ελληνικού εδάφους μέρος της παραγωγής τους από άλλες χώρες.
Στροφή στα προϊόντα «Made in Greece»
43" χρόνος ανάγνωσης